سلام من 7روزه انتقال دادم بی بی چک زوده بزنم؟

۸ پاسخ

خیلی زوده تو این روزا تازه لانه گزینی میکنه روز 11یا12بزن

آره زوده عزیزم. من روز ۹ انتقالم آزمایش دادم مثبت بود. ولی همون روز بی بی منفی بود. پس بی بی خیلی دیرتر مثبت میشه. اصلا تا روز ده و یازده نزن که فقط گیج میشی. اون کوچولو باید فرصت کنه پیغام بفرسته واسه مامانش

باید ۱۴ روز بگذره

اره زوده خداقل روز ۱۲ تست بزن

من خودمم جنین ۵ روزه انتقال دادن برام روز ۵ زدم منفی شش منفی
رور ۱۰ تازه هاله انداخت

بزن انشالله که مثبته

اره عزیزم روز۱۴برو آزمایش بده الان زوده بیخود استرس میگیری

کجا انتقال دادی

سوال های مرتبط

مامان لِنا🐣💖 مامان لِنا🐣💖 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی💄👩🏻 مامان دخملی💄👩🏻 قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری