۲ پاسخ

منم گاهی دارم از دکترم که پرسیدم گفت درد پریودی داشتن طبیعیه گفتم من ۲۰ روزه گذشته بازم طبیعیه گفت اره موردی نداره

ولی زیاد مطلق هم خوب نیست ها. یعنی دکترت گفته از تخت پانشو؟؟ چون منم ۲۵ میل بودم دکترم گفت استراحت نسبی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری