چند هفته ساک نوزاد می‌بندین دخترا؟😉😁

۱۸ پاسخ

چند هفته پیش بستم🤦🏻‍♀️🤣

منم تازه ساکم بستم

من دیگه 35 هفته تموم شد رفتم 36 ایشالا

۳۳هفته

من ۳۱هفته بستم🤪🤪🤪🤪

من میخام کم کم ایشالاه ببندم

۳۴ یا ۳۵

من هیچی هنوز نخریدم 🥲

۲۵ هفته بستم🖐😂

من هنوز نبستم احتمالا جمعه ببندم یا هفته دیگه

انشالله 33 هفته یا 34 هفته

۳۲.۳۳ببند یه ماه زودتر بعضی نینیا غیر قابل پیش بینی اند زودتر از موعد به دنیا میان

من ۳۵هفته بستم

هنوز هیچ نگرفتم

من ۳۴ هفته
ماه اخر دیگه باید اماده بود

وسایل و لباساش امادس اما خود ساک و ندارم. اگ داشتم تا حالا صد دفعه بسته بودم 😅🌱

من هنوز کیف نخریدم بخرم می‌بندم😂

تازه سه چهار روزه بستم :)

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری