دوستان شیو کردن با پودر بهداشتی یا پودر دپی مشکل نداره ؟؟

۶ پاسخ

تو بارداری فقط ژیلت,اکثرا پزشکا میگن

وکس چی شمع اونم بده ؟

من از ماما پرسیدم گفت اشکال نداره بازم نمیدونم گفتم از شما هم بپرسم

فقط ژیلت

عزیزم مواد شیمیایی هست ضرر داره دکترا توصیه نمیکنن

ژیلت از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی