میگم آب هویج ضرر دارم بخورم؟؟

۱۲ پاسخ

توی کلاس بارداری به ما گفتن ویتامین آ گیاهی که تو اب هویج هست مشکلی نداره آ حیوانی خوب نیست که توی جیگر اینا هست.

منم دلم میخواد

هفتت بالاست دیگه یکم در حد رفع هوس بخور نهایت یه لیوان هیچ عیبی نداره زیاد نخور

خوب نیست نخور

نه از ۱۶ هفته مشکلی نداره

من که از اول بارداری تا الان ۴ لیوان خوردم
هفته ایی یه لیوان مشکل نداره البته ۲ماه آخر نخور به خاطر زردی بچه اگه آب هویج خوردی اون هفته دیگه خود هویج نخور

اندازه ای که هوست ببره یکی دو جرعه بخورم

میگن خوب نیست ولی برای رفع هوس یکم بخوری مشکلی نیست

نه عزیزم

روزی ۱لیوان مشگل نداره

من ک‌خوردم دکتر گفت کم‌بخوری اشکال نداره
من دقیقا ۱۸ هفته آب هویج بستنی خوردم

ارع خاهر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی