سلام مربا هویج بخورم ضرر داره??

۶ پاسخ

نه چه ضرری
هرچیزی درحد تعادل مشکلی نداره خوردنش

نه شما ماهت بالاس دیگ اب هویجم میتونی بخوری

من با پنیر میخورم

مکرر نخور الان هوس کردی بخور
من خودم قند مصرف نمیکرد فقط طبیعی الان قند خونم بالا

نه چه ضرری

سلام عزیزم در حد کم بخوری فکر نکنم ضرر داشته باشه
منم بعضی وقتا دلم میخواد در حد کم میخورم

سوال های مرتبط

مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی