سلام خانما
آب هویج ضرر داره؟

۹ پاسخ

چقد حساسین الکی مردم رو نگران میکنید
بخور بابا مگه چقد میخای بخوری

من همچی دارم میخورم الکی نگران نباشین فقط زیاده روی نکن

کم بخور همه چی بخور.اینکه چیزی رو میگن نخور در حجم زیاد و مصرف روزانه هست.نه یکبار خوردن

من تنها چیزی که دکترم گفت نخور اب هویج و جیگر بود

من امشب یه لیوان خوردم
میخاستم ببینم بقیه هم میخورن

بله ویتامین a زیادی داره که خوب نیس

نه در حد یه لیوان مشکلی نداره
تازه میگن تو سه ماه اول نباید چیزایی که ویتامین آ دارن مصرف کرد شما مه دیگه تو پنج ماهی فکرکنم

بله

بله عزیزم خود هویج ضرر نداره آب هویج ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان لُپ لُپ ها مامان لُپ لُپ ها هفته چهلم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی