سلام مامانا هویج ضرر داره؟.

۸ پاسخ

نه به اندازش دکتر به من گفت روزی یکی گاز بزنی عیب نداره ولی ابش خوب نیست

نه😐.

فک نکنم

در حد توی سوپ و سالاد نه ولی مثلا آب هویج نباید خورد بخاطر ویتامین آ میگن

و منی ک سرما خوردم و روزی ی لیوان آب هویج خوردم🫥🫥🫥

من هر موقع میخورم درد پریودی میگیرم

در حد یدونه بیشتر نخور ویتامین Aداره قاعده آوره و رحم و شل میکنه

نه ضرر نداره اب هویح ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۹ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی