خوردن هویج ضرر داره

۸ پاسخ

آره زیادش خوب نیست اصلا

هویج نه ولی آب هویج بله

آب هویج ضرر داره نه خود هویج

آره ویتامین آ زیادی داره

نه زیاد نخور آب هویج ضرر داره اونم هفته ای یه استکان اشکال نداره چون ویتامین Aداره قاعده اوره

بخور

یکم نه ولی زیادش اره ضرر داره

نه..

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل ۹ ماهگی