آروین یا رادوین؟؟

۱۱ پاسخ

خخخ سوال من
اسم پسر اولم آروین دومی موندم

رادین خیلی خوبه اونا تلفظشون یکم سخته
رادوین رو من بیشتر میپسندم

رادوین

رادین

رادوین تلفظش سخته اروین بهتره ولی رادین از اون دوتا ک گفتی شیکتره

رادوین خیلیی قشنگه

آروین قشنگ تره تلفظشم بهتره بنظرم

رادوین

رادوین
راوین هم قشنگه

هیچکدوم رادین بهتره یا ادرین

رادوین

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩵 مامان دوقلوها💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آروین♥️🥹 مامان آروین♥️🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری