۳ پاسخ

نا چه بدی داره

اره خیلیم عالیه
عسل هم میتونی بریزی فقط نباید چای داغ باشه،بذار ولرم بشه بعد عسل بریز توش

نبات بده بهتره تاشکرمن بیشتروقت هانبات میدم زیادشکرنمیدم بهش چطوربشه باباش مثلا خونه باشه بخوادباماصبحانه بخوره

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌ویکم بارداری