خانما کیا تو هفته من شما هم ترشح دارین

۶ پاسخ

من الان راه نرمم میاد،خیلیم ابکی،همش استرس کیسه آب دارم

من از اول داشتم
الان راه که میرم یا زیاد میشینم، کمرم درد میگیره و ترشحم زیاد میشه

اره من هم دارم

من از اول بارداری داشتم الان دارم

عادیه عزیزم
من از دکتر هم پرسیدم گف ماهای آخر طبیعیه ترشح زیاد بشه😅

من وقتی خیلی سرپا بمونم یا کاری کنم اره ترشح زیاد میشه و کمردرد

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری