۳ پاسخ

من کبابی دادم ولی خیلی خیلی کوچولو واسش نصف دل گوسفندی و کباب کردم و خودم ریزش کردم و بهش دادم خیلی هم دوست داشت

بده اما خیلی کم چون سنگینه

من در حد یدونه میدم دستش میخوره اونم همشو نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🩵💙 مامان پسته پسر🩵💙 ۱ سالگی
مامان آرشام 👶 مامان آرشام 👶 ۱ سالگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی