سلام مامانای هم هفته من چ علایمی دارین

۵ پاسخ

به نام خدا از استفراغ زیاد و اسهال مردیم

معدم اذیت میکنه و حالت تهوع

حالت تهوع رو هنوز دارم، سوزش معده ، سردرد زیاد

فعلا هیچی فقط خیلی تند تند گشنم میشه معدم یه درد بدی میگیره همش درحال خوردنم

فشار خون 😂😂

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد