۳ پاسخ

سیرویس چریکی جلسه اول یک میلیون هفتصد جلسه های بعدی نصف میگیره البته کارش عالی هست

اها مرسی گلم

به من گف برو سیروس چیریکی ک او نیمه فک کنم انومالیم ۳ تومن هست ولی اکو میخام برم مطهری ببینم چی میگه چون فقط برای سزارین میرفتن خصوصی حالا ک دیگ واجب سزارینم میگم فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی