۶ پاسخ

باید با دکترت مشورت کنی اون وضعیتت رومیدونه بسته به اون میگه
در حال کلی اگه واحب نیس نری بهتره

من دکترم گفت ب نظرم نرو
رفتی هم بااحتیاط
من رفتم
صندلی عقب کلا تخت کردم خوابیدم
هر۴۵دقیقه یک بار ربع ساعت پیاده روی رفتم
نمک کلا قطع کردم ک ورمم زیاد نشه
ب راحتی رفتم و اومدم
باز دلهره داشتم
ولی خداروشکر رفتم و اومدم ب راحتی

از دکترت باید بپرسی عزیزم

ریکس نکن گلم

عزیرم مامانا که از وضعیت بدنی تو خبر ندارن که بخان نظر بدن..وضعیتت رو از دکتر بپرس و مجوز مسافرتت بگیر

نری بهتره ولی بریم اگه دکترت گفته میتونی برو

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ ماهگی
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا🩵🤰🏻 مامان آریا🩵🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری