سلام خانما برای شنیدن قلب جنین چند ماهگی برم سنوگرافی

۹ پاسخ

هفته ۸

مرسی از همتون😊🥰💋

هشت هفته میتونی بری

از ۷هفتگی میشه دیگ

من تووی ۷ هفته ،صدای قلبه فندوقمو شندیم ،ولی معمولا ۸ تا ۹ هفته ،صدلی قلبش رو میتونی بشنوی

۸ هفته ببد بهترین تایمه

هفته هشت هستم دیروز رفتم سنو اصن از شنیدن قلب جنین چیزی نگفتن

الان اگه ۹هفته ای برو

۹هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان امیرعلی 
👶🏻 مامان امیرعلی 👶🏻 هفته یازدهم بارداری