خانوما این درد گاهی زیر شکم میاد ومیره تا کی هست طبیعیه یا نه

۸ پاسخ

از هفته چندم

منم هشت هفته هستم دارم طبیعیه عزیزم

من تا هفته ۱۰ هر روز داشتم بعد کم شد الان که هفته ۱۲ هستم خیلی کم شده

به مرور کم میشه، طبیعیه

منوبگوخونریزی دارم 😭😭

طبیعیه گلم

آره طبییه فقط تو هفته های آخر باید مواظب باشی انقباض نباشه

طبیعیه رحم جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
فسقل فسقل قصد بارداری