خوشبحالت ؛ حالت تهوع امون من رو بریده
آره چون هفته ات پایینه
نه یکم سفت شده بودن قبلا ولی الان نه ندارم
منم هیچ علائمی ندارم فقط یکم کمردرد دارم یعنی طبیعی
خداروشکر کن جانم
من سه روزبه موعدمه هیج علایمی ندارم ولی تادبروزداشتم تهوع و تدی شکم مثل بک نخ کشیده میشد و تخمدان راستم دردمیکردنشانه چیست
کاملا طبیعیه منم تو هفته هفتم گاهی درد پریودی داشتم
من هفتماز تو پایین تره عزیزم مثل شمام
همه پر لز علائم نیستن منم خودم خیلی کم علائم داشتم
ترشح و درد سینه یا تغییر در سینه ها با شکم و کمر درد
منم همین طورم عزیزم
از هفته ی هفت و هشت به بعد علائم شروع میشه
هنوز زوده علایمی نیست.
هنوز اوایلته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.