شماهم کلافه اید؟ روز و شباتون کسل کننده شده ؟ چیکار میکنید؟

۷ پاسخ

من انقدر حالت تهوع دارم ک کلا سرگرمم باهاش🤣

به شدت. الانم که هوا سرد شده هیچ جام نمیشه رفت بخاطر مریضیا.هیچی میخورم میخوابم یا فیلم یا گوشی و کتاب

من که مهمونی شب یلداها رو یکی یکی نمیرم. چون میترسم آنفولانزا بگیرم جاهای شلوغ نمیرم🫠

من من 😢

مجبوری تحمل میکنم واقعا هنوز عادت نکردم

چاره ای جز تحمل نیست

می‌گذرانیم😃🥲

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری