خانوما کدومتون نخ و سوزن رفتین برای جنسیت

۱۲ پاسخ

چجوری انجام میدین؟

چه جوریه

عزیزی مرسی

من بچه سوم دوتا پسر دارم دوست دارم دخمل باشه🥰

واقعا🙄

دیروز إن تی دادم احتمال دختر داده

حتما باید خودم انجام بدم

نخ سوزن چیه؟؟؟؟

برامن خطی شد پسر

همینجوری شده

برا منم

اها برا تو چی درومد؟

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری