۴ پاسخ

دندون تبش انقد نیس نهایت کله داغ میشه ویروس گرفته
دختر منم ببدارشد دیدم ۳۸/۳ فعلا استا دادم تا صب ببرمش دکتر

پاراکید ۲/۵ سی سی زیاد دادی عزیزم
یه سی سی و یک‌سوم باید بدی چون غلیظه

دکتر گفت دندون تب اینقدر نداره شاید فقط کمی گرم بشه ۳۸ونیم مریضی هست دیگه ببر دکتر

دندون تب نداره عزیزم
نهاست بدن بچه گرم بشه تا ۳۷
تب برای مریضیه گلم
پاراکید بده هر ۸ ساعت هم پلارژین

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ سالگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی