۴ پاسخ

باید شربت پروفن بدی عزیزم نه پاراکید

شربت قطع کن،شیاف125بزن یک ساعت بعدتبش میادپایین

ببین باید استامینوفن بدی ببین ۱ ساعت دیگه چنده پایین تر اومده ۴ ساعت دیگه ببین چنده اگه پایین بود که هر ۸ ساعت اگه متوسط هر ۶ ساعت اگه شدید بود هر۴ ساعت و مابینش تن شویه کن
ولی تب نشونه یه عفونت تو بدنه بهتره دکتر ببری

فقط تب داره؟

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام ۱۶ ماهگی