مامانا شما از کی سوتین زدید

۳ پاسخ

من از روز سوم زدم از سوتین نخی استفاده کردم زیاد سفت نکردم شل بستم در حدی که سینه هام افتاده نشه

من کلا از بارداری تا دیشب نیم تنه پد دار میپوشیدم دیگه امروز امتحان کردم سوتین پوشیدم اذیت نیستم

از روز اول😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۰ ماهگی
مامان ویهان🐣 مامان ویهان🐣 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی