ب عنوان اولین غذا میشه ب دخترم پوره میوه بدم ؟؟؟

۵ پاسخ

آره اگه رفلاکس داره با فرنی شروع کن

با فرنی شروع کن بهتره

بله میشه ولی فرنی بهتره

نه سنگینه یوبسم میشه دو قاشق برنجو بزار بپزه با یه لیوان آب بدون افزودنی لاعابشو بده بچه

با فرنی شروع کن واز کم یه قاشق چای خوری

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی