۶ پاسخ

فک‌ر نکنم 🤣نخ عادی نیست که محکمه قطعامیدونن قرار مدت طولانی ای باشه اونجور بود که زرتی باز میشد برای همه

اصلا نباید بیوفته . تا موقع زایمان

اصلا فک نکنم اتفاقی بیوفته عزیزم چون با دقت انجام میشه تا اخرش باهامونه انشالله بعدشم دکتر خودش درش میاره...ما سرکلاژیا از بس استراحت مطلقیم ب همه چی فک میکنیم😅

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

فک نکنم الکیه مگه 🤣
چ فکرایی ک به سرتون نمیزنه

فععکک نکنم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد