مامانا پسرم دوسالشه بدون هیچ علایمی یهو تب کرد مگ میشه

۳ پاسخ

آره دیگه تب خیلی وقتا یهویی بدپن و علامته
یا بعدش علامت دار میشه یا هم خودش خوب میشه بدون علامت

پسره منم چندوقت پیش یهو بدون هیچ علائمی تب کرد چند روز پشت سرهم بعد که تبش اوکی شد علائم سرماخوردگیش تازه اومد

پسر منم یهو تب میکرد بعد قطع شدنش علائم سرماخوردی ش میومد.با صدای نق نق ش از خواب میپریدم میدیدم تب کرده

سوال های مرتبط

مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی