۵ پاسخ

عزیزم یه گروه تلگرام زدم هفته هامون نزدیک همه خواستی به این ایدی پیام بده لینک بدم بهت
maman_405

من سر زایمان قبلیم تو ۳۶ هفته معاینه شدم لگنم کوچیکه سزارین شدم.

پول زیر میزی ب دکتر دادن یک از راه حل هاشه

سلام حالت قرار گیری بچه اگه بریچ باشه نمیشه
اگروزن بچه بالای 4 کیلو باشه
اگر مادر دچار فشار خون یا دیابت بارداری بشه
اگر بچه مدفوع کنه یهویی کیسه اب پاره شه نمیشه اگر بند ناف بچه تاب بخوره دورش. یا اگر بچه حالت خفگی داشته باشه.

جفت پایین ...جنین بریچ....فشار بالا تو باداری ....

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری