۴ پاسخ

اره واقعا منکه دیگه رد دادم از دست رفلاکس و شیر نخوردن کی گفته ۶ ماهگی خوب میشه دختر من چند روز دیگه میره تو ۹ ماه هنوز رفلاکس داره

شیر خوردن کاوه دیگه منو روانی کردههههههههه دلم میخاد سرمو بکوبم دیوار

دقیقا دقیقااااااا

یعنی تا ۶ ماهگی هم خوب نمیشع من امید داشتم اونموقع خوب بشع

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی