۳ پاسخ

آره سخته گلم پسر داداش منم زد از بعداون بیشتر اوقات اسهال و مریضه. به نظرم تحقیق کن نزنی بهتره بازم اختیار خودت

من دختربزرگم یه پاش کلا نمیتونست راه بره از بس درد میکرد تب هم کرد حسابی در صورتی که بقیه واکسناش اصلا اذییت نکرد

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه ۱ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی