یا خدا میریم برا واکسن یک‌سالگی سخته

۵ پاسخ

اصلا سخت نیست.
تب هم نمیکنه

راحت ترین واکسن

من زدم همین تازه اومدیم خونه
عالی بود خیلی کم گریه کرد بیشتر ترسید تا دردش بگیره
گفت تب هم نمیکنه که استامینوفن بدی
حوله داغ هم نمیخواد

نه اصلا

منم س شنبه میرم 🥲

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی