خانما به جز پیاز چی خوبه برا تب دخترم

۶ پاسخ

پاش‌‌‌

حتی ۳۷/۵هم تب نیس عزیزم چیو میخوای بیاری پایین 😑

آبلیمو بزن به جورابش بپوشون

البته ۳۷ کمه نده

پاشویه استامینیفون

چنده تبش

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی