سلام دوستان ازمابش ان تی هفته چندم دادین؟

۷ پاسخ

سلام مامانای مهربون کسی میدونه غربالگری اول توخراسان شمالی چقده

۱۱ هفته ۳روز

اره اینم دکتر گفت

دکتر زنتیک برام نوشته ۱۲هفته دکترم خودمم گفته یکم دی بیا

شیراز کجا بهتره برای سونو ان تی؟

۱۱ هفته یا ۱۲

سلام
من هنوز نرفتم ولی هفته ۱۲بهترین موقع هست فکر میکنم..

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو مَمَد مامان جوجو مَمَد ۱ ماهگی
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وسوم بارداری