از چند هفته دیگه فولیک اسید نمیخوریم آهن میخوریم

۶ پاسخ

دکتر من گفت اخر 13هفتگی دیگه نیاز نیس بیا دارو عوض کنم

من بعد انتی قرص اهن میخورم دیگ اسید فولیک نمیخورم

ب من بهداشت قرص فرفولیک داده هم آهن داره هم اسید فولیک

از۱۲هفته دکتر میده بعد آن تی

از ۱۸هفته

من تا همین الانم اسید فولیک میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری