۸ پاسخ

اره عزیزم خودم رفتم با همسرم

من همشو سفارش دادم

همه مثل هم نیستن وضعیتشون
بدن هرکس یه مدله
منم سرکلاژم تازه دوهفته هست ولی هنوز نرفتم معاینه
دوهفته دگ باید برم انشالله به خیر بگزره اگه پایینتر نیمده باشه منم دوست دارم برم خودم چندتا مغازه ولی با ماشین میرم دم مغازه پیاده میشم البته فعلا باید صبور باشم

چند تا چیز خواهرشوهرم خریده لباس و اینا مونده که گفتم ماهای اخر برم ولی در حدی که برم در مغازه سیسمونی فروشی همونجا بشینم انتخاب کنم در حدی که به خودم فشار نیارم

من سرکلاژم منتهابیرون اینامیرم البته ۱۲هفته سرکلاژکردم

نه من اون چیزایی میخاستم آنلاین سفارش دادم
چیزای کوچیک هم لیست کردم دادم به مامانم رفت گرفت
البته من بچه دوممه خیلی از وسایلا رو از قبل داشتم

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

او مگ نمیش رفت بیرون؟🙁💔

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی