۱۰ پاسخ

سلام طبیعی

نوشته سفالیک

عزیزم فقط جفت اگر سرراهی باشه و تا آخر پایین بمونه سزارین میکنن

فعلا طبیعق هستی سرش پایینه ربطی هم به جفت نداره

وزنش چقدر بود

به جفت ربطی نداره اگه سفالیک بمونه طبیعی هستی

جنین سفالیکه، طبیعی میشه

از کل صفحه باید عکس بدی برا اینکه بهت بگیم طبیعی یا سزارین

اون وضعیت جنین که مشخص میکنه سزارینی هستی یا طبیعی

چه ربطی به جفت داره؟

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۹ ماهگی
مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهیار جون👶 مامان مهیار جون👶 ۱۲ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد