واس اسهال چ شربتی بدم

۲ پاسخ

پدی لاکت پودرش عالیه

اینو از داروخانه بگیر روز دوبار تو ی قاشق ماست نصفش رو بریز و بدش تا خوب شه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بَیان🤱🩷 مامان بَیان🤱🩷 ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان ایکان مامان ایکان ۲ سالگی