پناه اسحال شده چ شربتی بدم بایولکت خوبه؟؟

۷ پاسخ

سلام برای پناه تولد گرفتین

کپسول پدی لاکت خیلی خوبه پودرشو بریز تو ماست شیر یا هرچی که دوس داره بخوره زود خوب میشه

اگ‌میتونی سیب زمینی رنده کن ابشو بگیر با قطره چکون بهش بده خیلی زود خوب میشه ولی پودر کیدی لاکت هم بهش بده روزی یکی تو شیرت حل کن بدش

پودر سنجد تو ماست و پدی لاکت روزی ۱۰ قطره

پسر منممم

مترومیندازل فقط

پودر کدی لاک برا دختر منم معجزه میکنه میخای امتحان کن روزی یه بسته تو شیر یا ماست

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان لیلیا مامان لیلیا ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان بَیان🤱🩷 مامان بَیان🤱🩷 ۱ سالگی