روزی یه بستنی میدید ب بچه ها

۸ پاسخ

ن خوب نیست هرروز ولی حساسم نیستم هرموقعه خودمون بخوریم ب بچه ام میدم

از وقتی ونیا امده ی نصف دادم

من ندادم تا حالا

آره من جوری شده باید یکیو بخوره

ی بستنی هر روزخیلیه منک بچم نمیخوره کلا چون یخ میکنه دهنش علاقه نداره

من اصلا ندادم

نه الان سرده نمی‌دم .....

الان که هواسرده نه نمیدم

سوال های مرتبط