۱۰ پاسخ

بله شوهرمن داره
عمل هم نکردیم
دوتا بچه هامم پسرن

آره عمل کرد همسرم ولی فرشته مون دختره 💕خداروشکر

شوهر منم واریکوسل داشت عزیزم

بله🤣😐نمونش پسر من

احتمالش کمه
ای وی اف کن خیالت راحت شه

واریکسول چیه

من پسر دارم

شوهرت داره؟

دکتر شوهرم گفت احتمالش خیلی کم هستش
منم نینیم دختر شد

چی هستش اینکه میگی

سوال های مرتبط

مامان Mohamad reza مامان Mohamad reza ۱۱ ماهگی
مامان 🎀عزیزدردانه🎀 مامان 🎀عزیزدردانه🎀 ۱۷ ماهگی