۷ پاسخ

من امروز برا اولین بار حس کردم🥹دوبار بود صب و اول شب

صبح زود با غروب
روزی دوبار

برا من ک هنوز هیچی حس نکردم

چه باحال مگه جنین سکسه کنه مادر میفهمه ؟حسش چحوریه؟

واسه من شده ۴بار شده هیچ بار در روز

بنام خدا من سکسکه هاشو هنوزم حس نمیکنم🤣🤣🤣🤣

بستگی داره
سه چهار بار معمولا

سوال های مرتبط

مامان هیروخان🧿🦋 مامان هیروخان🧿🦋 ۳ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۲ ماهگی
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد