خانماآنفوللنزاشدیدگرفتم برای بچم ضررنداره

۵ پاسخ

ن عزیزم نگران نباش
منم آنفولانزا گرفتم ی هفتس
دیروز رفتم پیش دکترم سونو کرد خداروشکر نی نی عالی بود
اتفاقی برای بچه نمیفته فقط خودت ضعیف میشی باید بیشتر بخوری

عزیزم حتما برو دکتر متخصص داخلی

حتما باید بری متخصص داخلی
چون باهر سرفه تو اون بچه اذیت میشه

چیه علائمت

ن 🥲 ضرر ندارع برو دکتر ولی
منم سرما خوردم 🥺😓 آبریزش بینی دارم

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مارال♥️ماهان🩵 مامان مارال♥️ماهان🩵 ۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری