سلام قد دخترم 87بود وزنش11خوبه؟

۴ پاسخ

اره خوبه نرماله
پسر من قدش ۸۳ گفتن کمه
آزمایش دادم

اره دختر منم همین بود

دو تا یکم کمه

دختر من قدش ۸۷ و وزنش ۱۲۲۰۰ بود گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان سفید برفی مامان مامان سفید برفی ۲ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی