بجای قرص امگا 3 بزرگ شربتشو گرفتم

تصویر
۵ پاسخ

بوش اومد تااینجا😑😑😑😑😑

سلام عزیزم شما فولیک اسید روزی یدونه می‌خورید

مطمئنی الان باید امگا۳بخوری الان مولتی ویتامینه و کلسیم اهن و ویتامین دی بایدبخوری

خیلیم عالی عزیزم

چرا
قرصش ک بهتر بود
هفته ای دوبارم باید بخوری!

سوال های مرتبط

مامان مهربونه مامان مهربونه قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد