۴ پاسخ

من پماد چشم زدم

نوچ.

نه لازم نیست چیزی بزنی

نه چیزی نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی