۶ پاسخ

من سزارین میکنم ازاینا گرفتم واسه خونریزی

من طبیعی زایمانمه ازینا باید بگیرم؟

اره منم ازینا گرفته بودم دوتا دوتا زیرم گراشتن

اره
حداق ۳ تا داشته باش برای بعدش

چنتا میبرین؟همش ک توساک جا نمیشه

اره خوبع

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد