۳ پاسخ

شیاف استامینوفن ۱۲۵ براش باید بزاری

تبش چنده ؟دیکلوفناک نزن

دیکلوفناک خوب نیست برای بچه .شیاف استامینوفن بزار .یا بروفن بده

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرنازم💙 مامان 💙پسرنازم💙 ۲ سالگی