۹ پاسخ

سلام چه تاریخی برای سونو انومالی رفتی

برا منم ۳۴
دکترمم چیزی نگفت که خوبه یا بد

واییی خیلی خوبه کههه خداروشکر،برارمن ۱۴ هست🤕

من سر بارداری قبلیم با ۳۰ از ۱۸هفته اومدم ۳۸ ولی همش استراحت بودم

سعی کن استراحت کن خیلی پله بالا پایین نرو نگران نباش دکترت چی گفت

توکه عالی هستی دختر

۳۵ اینا

شمام برو دکتر نیاز باز دارو میده تا 9باید استراحت کنی و مواظب باشی

ن خوبه نترس

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد