خانم ها کیا با سرویکس ۳۳ زایمان کردن راحت ؟

۲ پاسخ

منم ۳۳ بودم ان تی دعا کن انومالی کم نشده باشه

عزيزم اگه همين طول سرويكس رو حفظ كني مشكلي نيست و خوبه.
مواردي كه طول سرويكس رو كم ميكنه : كم آبي بدن - نشستن زياد - ايستادن زياد - راه رفتن زياد - خم و راست شدن- پله بالا و پايين رفتن - وسيله سنگين جابه جا كردن و ...
سعي كن تا ميتوني بيشتر دراز بكشي طي شبانه روز و حتما ٨ ليوان آب رو بخوري (اگه آب دور جنين تون زياد نيست انشالا)

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری