خواهرمن ۳۲ بود کاملا عادی زندگی کرد و زایمان
منم 33هستم
آره چرا نکنم ۳۳که خوبه
منم ۳۳ هستم یکم باید رعایت کنیم کار سنگین نکن پله زیاد بالا پایین نکن خم نشو اینا روعایت کن ایشالا تا آخر برسونیم🥹💖
سونو واژینال دادی یا شکمی؟
من سردخترم طول سرویکسم 27 بود تا 40هفته رفتم اخرشم طبیعی نتونستم زایمان کنم سز شدم
مال تویی انومالی 30بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.