کسایی که طول سرویکس ۳۳ دارن به سلامت زایمان میکنن ؟

۶ پاسخ

خواهرمن ۳۲ بود کاملا عادی زندگی کرد و زایمان

منم 33هستم

آره چرا نکنم ۳۳که خوبه

منم ۳۳ هستم یکم باید رعایت کنیم کار سنگین نکن پله زیاد بالا پایین نکن خم نشو اینا روعایت کن ایشالا تا آخر برسونیم🥹💖
سونو واژینال دادی یا شکمی؟

من سردخترم طول سرویکسم 27 بود تا 40هفته رفتم اخرشم طبیعی نتونستم زایمان کنم سز شدم

مال تویی انومالی 30بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان نگار و آرمان مامان نگار و آرمان ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری